Verblijf: Macreddin Rock B&B
Restaurant:La Taverna Armento
Voor alles is een eerste keer, dus vertrokken we deze ochtend met de trein naar Zaventem. 4 stops en een uurtje later staan we al aan de incheckbalie. Het is er helemaal niet druk. Ook de security verloopt vlot. Onze vlucht vertrekt een half uurtje later dan gepland, maar we landen toch op tijd! So far so good. We halen de auto op (bij Europcar staat een lange wachtrij en niettegenstaande onze auto gereserveerd en betaald was, verliezen we hier toch wel wat tijd.) Omstreeks de middag rijden we dan toch de garage uit in onze zwarte BMW 1.
Via de Sally Gap, een hele mooie route dwars door de velden en valleien, rijden we richting B&B. Deze route levert ons heel wat mooie vergezichten. We stoppen nog even in Roundwood, het hoogste gelegen dorpje in Ierland, maar ook hier is niet zo veel te beleven.
En ja... ook nog snel een telefoontje naar het thuisfront om te melden dat alles ok is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten